Feral Kids: Lost in Disgraceland (ψηφιακή κυκλοφορία, περιορισμένος αριθμός βινυλίων)

Γράφει ο Αντώνης  Ζήβας

Όταν ο... εκδότης του ταπεινού e-zine που διαβάζετε μου έστειλε το τελευταίο άλμπουμ των Αθηναίων Feral Kids, Lost in Disgraceland,  ακούγοντάς τον σκέφτηκα ότι έχω καιρό να απολαύσω ένα νέο άλμπουμ που να περιέχει μέσα του όλη αυτή την ακατέργαστη «βρωμιά» που κάνει έναν δίσκο να λέγεται πραγματικά ROCK δίσκος. Το Lost in Disgraceland είναι τέτοιος και περιέχει όλα αυτά τα συστατικά που κάνουν ένα άλμπουμ να χαρακτηρίζεται αγνό rock ‘n’ roll πόνημα. Πρόκειται για μία δουλειά που δεν ακούγεται καθόλου παρωχημένη σαν να βγήκε πριν 40 χρόνια, παρόλο που η συνταγή του είναι απλή και βασισμένη στο κλασικό hard rock.

Εδώ έχουμε ένα άλμπουμ που από την αρχή ως το τέλος το διαπερνά με μια punk αυθάδεια και προφανώς αυτό δεν είναι τυχαίο μιας και οι Feral Kids παίζουν σε live μαζί με punk μπάντες, όπως πρόσφατα στο τελευταίο Vive le Punk Rock Festival, όπου έπαιξαν μαζί με τους θρυλικούς G.B.H.

 

Οι Feral Kids μπορώ να πω ότι είναι πνευματικά παιδιά των Hellacopters και όλης αυτής της βρώμικης rock n roll σκηνής που αναπτύχθηκε υπόγεια στις αρχές της δεκαετίας του 1990, και η τελευταία τους δουλειά αποδεικνύει ότι γνωρίζουν πολύ καλά τα ηχητικά τοπία της συγκεκριμένης σκηνής και εποχής.

Το Lost in Disgraceland είναι η τρίτη δισκογραφική δουλειά των Feral Kids, έχει κυκλοφορήσει εδώ και κάμποσους μήνες, και έχει μια κατεξοχήν punk στάση, με μεγάλες δόσεις garage, χωρίς να είναι τετριμμένο και παλαιολιθικό. Παρ’ όλες τις κλασικές επιρροές του ακούγεται σύγχρονο και ολοζώντανο και σε κάνει να κουνάς αυθόρμητα το σώμα σου. Κι όταν ένας rock ‘n’ roll δίσκος δημιουργεί σωματικές δονήσεις και κίνηση, έχει πετύχει 100% τον σκοπό του.

Εδώ έχουμε ένα άλμπουμ που άνετα μπορεί να γίνει εθιστικό με το repeat να πατιέται αρκετές φορές. Προκλητικά βρώμικο με υπέροχα αρμονικά riffs, στιβαρό bassline και ξεσηκωτικά μοτίβα στα τύμπανα, μέσα από μια αναλογική νοσταλγική χροιά, όπως ηχογραφούσαν κάποτε το καλό rock ‘n’ roll.

Στην ουσία πρόκειται για ένα απλό άλμπουμ με βαθιές ρίζες αγκιστρωμένες στην undergound rock σκηνή και αν αυτό ακούγεται ως υπεκφυγή, έχω να πω σαν μουσικός ο ίδιος, ότι είναι πολύ δύσκολο να γράφεις απλά κομμάτια που μπορούν να ξεχωρίσουν και να μείνουν διαχρονικά. Σκεφτείτε το λιγάκι και θα καταλάβετε ότι τα αγαπημένα σας κομμάτια, αυτά που στο άκουσμά τους αισθάνεστε να σας διαπερνά κάτι σαν ηλεκτρικό ρεύμα, είναι πολύ απλά. Μεγαλύτερο παράδειγμα σε αυτό που λέω από τους Ramones δεν υπάρχει. Και μιας και τους ανάφερα, κρύβονται και αυτοί σε κάποιες λεπτομέρειες στο Lost in Disgraceland, όπως άλλωστε και άλλες σπουδαίες μπάντες, χωρίς ωστόσο να υπάρχει καμία έννοια κοπιαρίσματος.

Πρόκειται για ένα ακόμη διαμάντι στην ελληνική underground σκηνή που ενσαρκώνει τέλεια το πνεύμα του rock ‘n’ roll και μας δίνει άλλο ένα παράδειγμα για το πώς πρέπει να παίζεται συνεχίζοντας να είναι επικίνδυνο, άγριο, ατίθασο και έξω από τις καθωσπρέπει νόρμες και όρια.

Το Lost in Disgraceland περιλαμβάνει οκτώ κομμάτια. Ηχογραφήθηκε από τον Γιώργο Χριστοφορίδη στο Ignite Studio στην Αθήνα μεταξύ Μαΐου και Ιουλίου 2023.
Η μίξη και το mastering έχουν γίνει από τον Evan Mersky στα Red Lantern Studios, στο Πόρτλαντ των ΗΠΑ.

Όπως αναφέρουν οι ίδιοι οι Feral Kids: «Αυτό το άλμπουμ δεν θα είχε κυκλοφορήσει ποτέ χωρίς την αγάπη, την υποστήριξη και την πολύτιμη βοήθεια της Joe Pogo Records (ΗΠΑ), της Punk 'n' Loud Records (Ελλάδα) και της Body Blows Records (Ελλάδα). Σας ευχαριστούμε όλους που εξακολουθείτε να κρατάτε ζωντανή την punk κοινότητα!»

Το Lost in Disgraceland κυκλοφορεί σε ψηφιακή μόρφη με ελεύθερη συνεισφορά στη σελίδα των Feral Kids στο bandcamp και φυσικά σε 500 αντίτυπα βινυλίου…

Οι Feral Kids είναι:

Morpheus - guitar
Cider - vocals
Feral Kay - guitar
Vag B.Bad - drums
DD King - bass

facebook

bandcamp

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ:

Ανώμαλα Ρίμματα: «Εξη» (ψηφιακή κυκλοφορία, ελεύθερο download)

Coyote’s Arrow “Medicine” LP ( Ouga Booga and the Mighty Oug Recordings)

FRENZEE: «Frenzee EP» (Ouga Booga and the Mighty Oug Recordings 2022, βινύλιο, κασέτα και ψηφιακή έκδοση).

Το «Till The End» των Ομίχλη: Ασταμάτητο πόγκο μέχρι τελικής πτώσης...


image

Αντώνης Ζήβας

Ο Αντώνης Ζήβας είναι D.J. ραδιοφωνικός παραγωγός και record sellector εδώ και 28 έτη. Παράλληλα έχει υπάρξει μπασίστας σε διάφορες γνωστές-άγνωστες Punk και Alternative μπάντες από τη δεκαετία του '80 ως τις μέρες μας, ενώ ανήκει στο απροστάτευτο υπό εξαφάνιση είδος των δισκοπωλών. Γεννήθηκε στη Πάτρα, αλλά διάλεξε να ζήσει για πάρα πολλά χρόνια στη Κρήτη, όπου και απέκτησε τη Κρητική υπηκοότητα, την οποία διατηρεί ακόμη με πείσμα. Τα τελευταία χρόνια κατοικεί στη κοιλιά του τέρατος που ονόμασαν Αθήνα, περιφέροντας το σάρκιον του σε διάφορα Booth της Αθηναϊκής νύχτας και μία φορά την εβδομάδα τα μεσημέρια των Σαββάτων, ξαποστένει στο μικρόφωνο του metadeftero.gr, μέσα από την εκπομπή Reclaim The Music
 
 
 
image

Αντώνης Ζήβας

Ο Αντώνης Ζήβας είναι D.J. ραδιοφωνικός παραγωγός και record sellector εδώ και 28 έτη. Παράλληλα έχει υπάρξει μπασίστας σε διάφορες γνωστές-άγνωστες Punk και Alternative μπάντες από τη δεκαετία του '80 ως τις μέρες μας, ενώ ανήκει στο απροστάτευτο υπό εξαφάνιση είδος των δισκοπωλών. Γεννήθηκε στη Πάτρα, αλλά διάλεξε να ζήσει για πάρα πολλά χρόνια στη Κρήτη, όπου και απέκτησε τη Κρητική υπηκοότητα, την οποία διατηρεί ακόμη με πείσμα. Τα τελευταία χρόνια κατοικεί στη κοιλιά του τέρατος που ονόμασαν Αθήνα, περιφέροντας το σάρκιον του σε διάφορα Booth της Αθηναϊκής νύχτας και μία φορά την εβδομάδα τα μεσημέρια των Σαββάτων, ξαποστένει στο μικρόφωνο του metadeftero.gr, μέσα από την εκπομπή Reclaim The Music
 
 
 
image

Αντώνης Ζήβας

Ο Αντώνης Ζήβας είναι D.J. ραδιοφωνικός παραγωγός και record sellector εδώ και 28 έτη. Παράλληλα έχει υπάρξει μπασίστας σε διάφορες γνωστές-άγνωστες Punk και Alternative μπάντες από τη δεκαετία του '80 ως τις μέρες μας, ενώ ανήκει στο απροστάτευτο υπό εξαφάνιση είδος των δισκοπωλών. Γεννήθηκε στη Πάτρα, αλλά διάλεξε να ζήσει για πάρα πολλά χρόνια στη Κρήτη, όπου και απέκτησε τη Κρητική υπηκοότητα, την οποία διατηρεί ακόμη με πείσμα. Τα τελευταία χρόνια κατοικεί στη κοιλιά του τέρατος που ονόμασαν Αθήνα, περιφέροντας το σάρκιον του σε διάφορα Booth της Αθηναϊκής νύχτας και μία φορά την εβδομάδα τα μεσημέρια των Σαββάτων, ξαποστένει στο μικρόφωνο του metadeftero.gr, μέσα από την εκπομπή Reclaim The Music
 
 
 

 

Γραφτείτε στο Νewsletter του Merlin

FEATURED VIDEOS

  • 1