LEONARD COHEN : You Want it Darker
ΟΠΟΥ Η ΛΙΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΥΠΟΚΛΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ
Εδώ και πολλά χρόνια δεν μπορώ να αποφασίσω με βεβαιότητα αν είμαι φαν του Cohen ή αν απλά ο άνθρωπος αυτός καταφέρνει με τον τρόπο του να μεταδίδει κάτι στα συγκινησιακά μου κύτταρα που με κάνουν να ακούω συχνά κάποια τραγούδια του και να ανακαλύπτω πάντα κάτι πρωτότυπο. Πάντως, οφείλω να ομολογήσω ότι πολλά από αυτά με έχουν αγγίξει, είτε λόγω προσωπικών βιωμάτων είτε επειδή βρέθηκα να ταυτίζομαι μαζί τους σε κάποιες φάσεις της ζωής μου – φαντάζομαι ότι αυτό συμβαίνει με τους περισσότερους. Κάθε φορά που, για παράδειγμα, ακούω το “Suzanne”, το “Sisters of Mercy, το “Chelsea Hotel”, το “Who by Fire”, το “The Gypsy’s Wife”, το “Lover Lover Lover” ή το “The Partisan” (μολονότι πρόκειται για τη δική του ερμηνεία στο γαλλικό αντιστασιακό τραγούδι «La Complainte du Partisan» σε πρωτότυπους στίχους του Emmanuel d’ Astier de la Vigerie και μουσική της Anna Marly), έχω την εντύπωση ότι βυθίζομαι σε αναμνήσεις που δεν είναι ακριβώς δικές μου, αλλά προβάλλονται στο μυαλό μου σαν κινηματογραφική ταινία κάποιου σκηνοθέτη που αλλοιώνει επίτηδες το αρχικό σενάριο μη θέλοντας να την ολοκληρώσει ποτέ.
Read more ...