Bill Callahan - Shepherd in a Sheepskin Vest

Γράφει η Φαίη Φραγκισκάτου

Στις 14 Ιουνίου κυκλοφόρησε από τη δισκογραφική εταιρία Drag City, ένα διπλό άλμπουμ με τίτλο Shepherd in a Sheepskin Vest  Πρόκεται για τη νέα δουλειά του Bill Callahan, 6 χρόνια μετά το Dream River του 2013. Σχετικά με την αίσθηση που αφήνει ο ιδιαίτερος ήχος του Calahan , είχα γράψει παλιότερα ότι, '"ο διαφορετικό με τον ήχο του Bill Callahan είναι ότι όσο ωριμάζει, εδικά στις δύο τελευταίες δουλειές του, το Apocalypse (2011) και το Dream River (2013), καταφέρνει με απλά ακουστικά μέσα να διηγείται ιστορίες με ήχο συνεκτικά ατμοσφαιρικό και έμμετρα μελωδικό". 

Read more ...

Sugahspank! & The Swing Shoes: "Cash" (12' βινύλιο, digital download, 2019)

Γράφει ο Γιώργος Αθανασόπουλος

Τους Swing Shoes τους συμπάθησα από την πρώτη στιγμή που έσκασαν μύτη στην πιάτσα, όταν ο τυφώνας της σουινγκοποίησης(ορίστε;) δεν είχε αρχίσει να σαρώνει ακόμα σχεδόν τα πάντα προσφέροντάς μας, νομοτελειακά, εφήμερα χιτάκια της συμφοράς. Εκεί, στο «Ladies & Gents, Here's The Swing Shoes», υπήρχε, πέρα από τις ευφάνταστες προσεγγίσεις ελληνικών δημοτικών τραγουδιών, μια αναπάντεχη εκτέλεση του «20th Century Boy» των T-Rex με τη Sugahspank! στα φωνητικά που με έκανε να τους αγαπήσω.Έκτοτε, η χαρισματική «μαύρη» τραγουδίστρια συμπράττει επί σκηνής μαζί τους ενώ το κοινό ντεμπούτο album τους (A Holy Show) κυκλοφόρησε το 2014 σε cd από τη Lab Records.


Έχοντας εδραιώσει τη φήμη τους συναυλιακά, προσφέροντας συναρπαστικές εμφανίσεις, εντός και εκτός της ελληνικής επικράτειας, με ένα ρεπερτόριο σε όλες τις αποχρώσεις της αμερικάνικης μουσικής κουλτούρας, αποφάσισαν να απομονώσουν δέκα τραγούδια, να τα εντάξουν στο δεύτερο δισκογραφικό τους εγχείρημα και να τα κυκλοφορήσουν σε βινύλιο. Στο Cash λοιπόν (Moving Coil Records, με διανομή από τη Sound Effect) υπάρχουν οκτώ δικές τους συνθέσεις και δύο διασκευές κλασικών spirituals ("Wade In The Water" και "Satan,Your Kingdom Must Come Down"), ως επί το πλείστον ηχογραφημένες “live in the studio”, κάτι που έπραξαν και στο πρώτο άλμπουμ τους. Όλο το υλικό του δίσκου έχει παιχτεί σε λάιβ της μπάντας και επιδίωξή της ήταν να αναδειχθεί η αλληλεπίδραση των μουσικών. Δεν περιμέναμε κάτι λιγότερο από αυτό που το ίδιο το γκρουπ έχει θέσει ως στόχο και το κατακτά συνολικά με τα στάνταρντ μιας πρωτοκλασάτης, υψηλών αξιώσεων ηχογράφησης πράγμα που το μεταφράζω πως το να μοιράζεσαι τις αγάπες σου είτε για τα blues, είτε για τη soul, είτε για το swing, είτε για το funk, είτε για τα gospel και την country ακόμα, δε χρειάζεται να έχεις άπειρες ώρες στο στούντιο, αλλά άπειρο κέφι. Το τσαγανό και το συναίσθημα σε κερδίζουν από το ξεσηκωτικό “Heartbreaker” μέχρι το τζοπλινικό ερμηνευτικά “Mountaintop”, σε ένα δίσκο χωρίς φτιασίδια, από μια μπάντα που και ξέρει τι θέλει και ξέρει πώς να το αποδώσει.

Cheers!

Sugahspank! - Vocals 
Adonis Goulielmos - Guitar 
George Koutras - Guitar, Lap Steel 
Panos Tomaras - Bass 
Fivos Koundourakis - Drums 

Συμμετέχουν οι μουσικοί: 
Iakovos Krokos - Harmonica 
Yannis Dimitriadis - Keyboards 
Yannis Tseronis - Baritone Sax 

Παραγωγή, ηχοληψία, μίξη: Thanos Amorginos (Downstroke Studio)
Masterin: Yiannis Christodoulatos at Sweetspot
Cover Art: Sugahspank!

Layout: William Triantafyllou

Bandcamp

Facebook

Παρακολουθείστε σχετικά...

Η πορεία των Swing Shoes προς το Cash

 


image

Γιώργος Αθανασόπουλος

Ο Γιώργος Αθανασόπουλος όταν μεγαλώσει θέλει να γίνει dj
 
 
 
image

Γιώργος Αθανασόπουλος

Ο Γιώργος Αθανασόπουλος όταν μεγαλώσει θέλει να γίνει dj
 
 
 
image

Γιώργος Αθανασόπουλος

Ο Γιώργος Αθανασόπουλος όταν μεγαλώσει θέλει να γίνει dj
 
 
 

Το κουτί με τις Εμμονές: Μέρος Τρίτο - Song for Dead Time...

Γράφει η Φαίη Φραγκισκάτου 

Κάποτε, αρκετά παλιά αλλά όχι τόσο ώστε αντί για τη λέξη «κάποτε» να γράψω «μια φορά κι έναν καιρό», κάποιος μου αφιέρωσε ένα κομμάτι των Swans με τίτλο «Lunacy». Αν και ποτέ δεν ένιωθα άνετα με τον ήχο της φωνής του Michael Gira ούτε με τον θόρυβο των παλαιών άλμπουμ των Swans, είχα ακούσει το The Seer όταν είχε κυκλοφορήσει το 2012 και ήξερα το κομμάτι. Πέρα από την αρνητική έκπληξη μιας τόσο «δυσοίωνης» αφιέρωσης, το περιστατικό μ’ έκανε να στοχαστώ πάνω σε αυτό το σύνολο του ήχου όπως βγαίνει μηχανικά, ακουστικά και φωνητικά, καθώς και της ενορχήστρωσης των Swans στη συγκεκριμένη δουλειά τους.

Read more ...

ΚΡΑΑΚ: "Kραακ" (2019, βινύλιο)

γράφει ο Αντώνης Ζήβας

Οι ΚΡΑΑΚ είναι από τις περιπτώσεις των συγκροτημάτων που κάνουν κάποιον να κοιτάξει προς αυτούς μέσα από το ίδιο το όνομά τους. Δεν ξέρω αν για εκείνους το "ΚΡΑΑΚ" σημαίνει κάποιο κωδικοποιημένο μήνυμα, σε μένα πάντως θυμίζει την έγγραφη περιγραφή του ήχου, ενός ογκώδους -συνήθως ξύλινου - αντικειμένου όταν σπάει στα σκριπτ των έντυπων κόμικς.

Read more ...

Dendrites: "Grow" (Ikaros Records/digital download)

Σχεδόν δύο χρόνια πριν, συγκεκριμένα τον Αύγουστο του 2017, στο πανέμορφο και ειδυλλιακό Δάσος Κουρή του Αλμυρού Βόλου, συστήθηκαν για πρώτη φορά στον γράφοντα οι Dendrites από τον κοντινό στον Αλμυρό, Βόλο. Η έντασή τους στο live εκείνο, στην έναρξη του Los Almiros Fest εκείνης της χρονιάς είχε κερδίσει σίγουρα αρκετό από τον κόσμο που τους παρακολούθησαν, έχοντας τότε στα μπαγκάζια τους το ομώνυμο ντεμπούτο τους άλμπουμ από το 2016. Πλέον οι Dendrites φροντίζουν να μας ενημερώσουν πως αναπτύσσονται ακόμα παραπάνω κυκλοφορώντας το δεύτερο άλμπουμ τους με τίτλο Grow το οποίο και κυκλοφόρησε τον Μάιο του 2019.

Read more ...

Olden Yolk – Living Theatre (2019, digital, CD, 12" LP)

Γράφει η Φαίη Φραγκισκάτου

Οι Olden Yolk είναι το project δυο μουσικών, της Caity Shaffer και του Shane Butler (Quilt) από το Μπρούκλιν και κινούνται στο ύφος της ψυχεδελικής ποπ. Πρωτοεμφανίστηκαν στις αρχές του 2018 και πρόσφατα κυκλοφόρησαν το δεύτερο άλμπουμ τους με τίτλο Living Theatre. Σε αυτό το άλμπουμ οι μελωδίες, οι ερμηνείες και η ενορχήστρωση κυμαίνονται στο γενικότερο ύφος μιας υπνωτικής ποπ που εναλλάσσεται από τη μίνιμαλ φόρμα μέχρι τον ψυχεδέλικο ήχο. Θα μου πείτε, γιατί άραγε μπήκα στον κόπο να γράψω για το άλμπουμ αυτό όταν τόσες και τόσες αξιόλογες νέες δουλειές ξεπηδούν από την ανεξάρτητη σκηνή και στις δύο μεριές του Ατλαντικού;

Read more ...

Hypnotic Nausea: "The Death of Αll Religions" (LP, Ikaros Records, 2019)

Γράφει ο Δημήτρης Τζάνογλος

«Θα μπορέσουν οι υποτελείς να ξεφύγουν από το ασφυκτικό εφιάλτη του δόγματος που τους επιβλήθηκε ή θα αφεθούν υπνωτισμένοι στις φοβίες και στον απαίδευτο χαρακτήρα τους;»
Με τον παραπάνω τρόπο κλείνει το εισαγωγικό σημείωμα των Hypnotic Nausea για το τελευταίο τους πόνημα με τίτλο The Death of Αll Religions. Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, η παραπάνω ερώτηση σε συνδυασμό με τον αρκετά περιγραφικό τίτλο αφορούν την θρησκεία, η οποία αποτελεί και το concept του συγκεκριμένου δίσκου.

Read more ...

Paul Karapiperis: Acoustic & Electric Growls (2019)

Γράφει ο Γιώργος Αθανασόπουλος

φωτο: Νικόλας Καρέλλος

Τέταρτο αισίως προσωπικό άλμπουμ για τον frontman της εκλεκτής κολεκτίβας Small Blues Trap που δραστηριοποιείται άκρως δημιουργικά πάνω από μιάμιση δεκαετία, έχοντάς μας ήδη προσφέρει μια γενναία δισκογραφική συγκομιδή. Ταγμένος εξαρχής στα blues του Δέλτα, ο Καραπιπέρης αποδομεί και επαναπροσεγγίζει τα δωδεκάμετρα κλασικά παραμύθια με βασικούς καθοδηγητές τη διεστραμμένη ευφυΐα του Captain Beefheart και την εκμαυλιστική τρέλα του Tom Waits. Επιπρόσθετα, χρησιμοποιεί το ηλεκτρικό ρεύμα του Chicago ώστε να εκλυθεί η απαραίτητη ενέργεια για να φωτιστούν διακριτικά οι αφηγήσεις του.

Read more ...

Bone Rave live @ Bad Tooth (video/photo)...

Κείμενο-Φωτό:  ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΧ.

Οι Bone Rave είναι από τις καλύτερες μπάντες που έχει βγάλει η RnR Σαλονίκη τουλάχιστον την τελευταία πενταετία. Στην μόλις δεύτερη εμφάνισή τους στην Αθήνα την Κυριακή 10/3 γέμισαν το Bad Tooth και τα σπάσανε. Το ίδιο είχαν κάνει και πριν κάνα χρόνο στο Boiler. Η αλήθεια είναι ότι πρέπει να μας έρχονται πιο συχνά. Απλά κι ειλικρινά.

Read more ...